maandag, augustus 09, 2004

NickPick

Gisteren ben ik verder in Nederland geweest dan ik ooit geweest ben: naar Arnhem. Daar vlijde ik me in het Sonsbeek park (ofzo) neer onder de mooiste boom ooit! Hij leek wel van de set van Lord of the Rings of Harry Potter gestolen te zijn en daar weer neergeplant!

Gelukkig zat ik daar niet alleen, maar met een bende leuke en gezellige mensen die elkaar allemaal kennen van het Ryanforum. We waren bijeengekomen om lekker te picknicken. Ieder had wat meegebracht. Mijn meebrengsel was cake (die overigens quasi onaangeroerd bleef :( ) en overheerlijke abrikoos-sinaasappel-passievruchten-nektar.

Veel zoetigheid dus en in no time kwamen de wespen daarvan meegenieten. Al snel voorspelde ik dat iemand van de 12 aanwezigen gestoken zou worden voor het einde van de dag. Jammer genoeg voor Kuschi kwam mijn voorspelling uit... Maar dat terzijde was het een zeer geslaagde dag! Perfect weer, perfecte plaats en perfect gezelschap, wat wil een mens nog meer?

Snuif hier de sfeer op aan de hand van enkele foto's. Hier en hier kan je nog meer snuiven!

4 Comments:

Blogger Angel said...

LOL mijn chips is ook niet aangeraakt.

Zouden ze ons niet vertrouwen???

11:54 p.m.  
Blogger Damon said...

Ik heb niet eens chips gezien! :O

12:42 p.m.  
Blogger Angel said...

Zou iemand ze gewoon gepikt hebben??

11:01 p.m.  
Blogger Damon said...

Of er op geplast... :)

3:01 p.m.  

Een reactie posten

<< Home