zaterdag, augustus 14, 2004

Home Alone

(oops al 5 dagen hier niets meer gepost)

Mijn ouders zijn gisteren op vakantie vertrokken! Vroeg. Om 7 uur 's morgens al. Ik heb de moeite genomen om ze uit te wuiven, zo lief ben ik wel. Daarna terug gaan slapen...
Nu ben ik dus 2 weken Home Alone. Maar veel gelijkenissen met Macauley Culkin's avontuur zijn er niet. Het is namelijk geen kerstmis, ik ben niet zo'n irritant rotjoch en ben geen 6 jaar, ik ben te lui om me te scheren en dus doet de aftershave me geen pijn.
Maar ik hoop vooral dat ik ook niet met twee enge inbrekers te maken ga krijgen... ik meende vannacht namelijk al verdachte geluiden beneden te horen en al mijn verfpotten zijn op. Bovendien is het zo'n gedoe om dat achteraf weer allemaal op te ruimen.

Het spijt me, ik heb verder niet veel te melden. Binnenkort waarschijnlijk wel, want vanavond ga ik naar Turnhout kermis, morgen naar Eindhoven en volgende week komen er zo'n 10 mensen BBQ'en en blijven slapen en alles!
Voor de rest ga ik films huren, laat opblijven, eten en drinken wat ik wil, wanneer ik wil en af en toe de sms'jes van mijn ouders beantwoorden met 'Ja hier schijnt de zon ook.'