vrijdag, oktober 08, 2004

The things I do...

... wanneer ik niet kan slapen:
  • Gokken of er een even of oneven aantal streepjes op mijn digitale wekkerradio staan (je weet wel, de streepjes waar de getallen uit opgebouwd zijn) en ze dan tellen.
  • Cijfers & Letters spelen met de wekkerradio. Of toch het cijfergedeelte van dat spel. (bvb: Het is 23:17. Hoe geraak ik van die 2 naar de 7 gebruikmakend van de andere getallen? 2 maal 3 is 6 plus 1 is 7)
  • Mijn Simpsons kussen tegen de muur plaatsen, zodat er een hoekje van kussens ontstaat met dat kussen en mijn hoofdkussen, waarin ik mijn hoofd kan nestelen.
  • Friemelen aan het rechterbeentje van mijn oude gele knuffelbeertje (wat ik al jarenlang doe, sinds mijn geboorte zelfs, want toen werd de beer in mijn wieg gelegd en een paar weken later begon ik aan het label te friemelen en nu doe ik dat nog steeds, maar het label is al weggefriemeld)
  • Mijn armen rond het hoofdkussen wikkelen, zodat het bol komt te staan en het extra zacht is.
  • Op mijn buik liggen met de armen geplooid, zodat mijn handen ter hoogte van mijn sleutelbenen zijn. Mijn armen beginnen dan te tintelen en "worden moe" zodat ik zelf misschien ook helemaal moe word en in slaap val.
  • Me bedenken dat ik dat eens allemaal in een blogpost moet zetten.

Et voilĂ ! I know, I'm a nutter.

1 Comments:

Blogger Tom said...

Of nog:
* jezelf trainen in het vanbuiten leren van het alfabet, maar dan achterstevoren
* jezelf trainen in het omzetten van het alfabet in cijfers (A=1, B=2), en omgekeerd (Z=1, Y=2)
* nog meer van die nutteloze dingen

9:52 a.m.  

Een reactie posten

<< Home