vrijdag, augustus 20, 2004

Damon doet het huishouden

Mijn ouders zij nu een week weg en ik moet stilletjes aan echt eens iets doen.

Dus heb ik de wasmachine opgezet! Daarna in de droger en vervolgens strijken.
Verder heb ik inkopen gedaan voor de BBQ die hier morgen zal plaatsvinden en ik moet ook nog een pasta klaarmaken.
Het huis moet er ook een beetje toonbaar uitzien, dus ga ik zodadelijk stofzuigen, stof afnemen en dweilen.
De hond stinkt, dus die gaat straks in bad.
De afwas moet nog gedaan worden, het gras gemaaid, de BBQ schoongemaakt (want zopas bleek dat vader de BBQ vies en wel opgeborgen heeft de vorige keer) en god weet wat kom ik nog allemaal tegen.

:O En de speurtocht nog uitprinten, terwijl mijn printer niet mee wil werken!

*zucht* een sociaal leven hebben kan vermoeiend zijn!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mjah het leven kan bitterhard en vermoeiend zijn :)
Maar je moet maar denken dat het voor de goeie zaak is, ik bedoel wie gaf je vroeger altijd op zondag zakgeld :) en wie is bereid dat nog is opnieuw te doen wanneer je hen eert. INderdaad :)
Greets berthimself [http://www.freewebs.com/berthimself/]

1:56 p.m.  
Blogger Tom said...

Ik heb nog een kuisvrouw nodig en je komt in aanmerking. Interesse? :-)

12:01 p.m.  
Blogger Damon said...

Wa schuifta? :)

10:05 p.m.  
Blogger Tom said...

appreciatie van mijnentwege :-) En als ik heeeeeeeeeel content ben, moogt ge af en toe een pintje nemen

8:49 a.m.  

Een reactie posten

<< Home