woensdag, april 18, 2007

I'm coming out!

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang geleden he!

Ik ben dan ook quite busy. Ten eerste is er sowieso m'n werk dat al veel tijd inneemt. Ik doe m'n werk nog steeds graag! Elke dag kom ik wel iets nieuw tegen waar ik dan eerst om vloek en later toch de oplossing voor vind. Sowieso blijft het ook leuk om te zeggen dat ik "verantwoordelijk" ben voor Mexico, Venezuela, Brazilië,... en zelfs het verre België en Nederland! En Scandinavië. De kans zit erin dat ik ooit mijn contactpersonen eens moet opzoeken en dan reis ik dus naar Zweden, Noorwegen, Denemarken of Finland. Maar het zal wel beginnen met België (Berchem) en Nederland (Tilburg).


Verder volg ik nog fotocursus elke maandag- en dinsdagavond. Heb intussen ook een professioneler toestel gekocht (Canon EOS 400D) en probeer er mee te frutselen.
Ik moet wel toegeven dat de lessen zelf soms wat langdradig zijn. De maandag valt mee: photoshop. Dinsdag is vooral zitten en luisteren. Maarja...
In mei komt er een expositie met allemaal foto's van studenten die de cursus volgen (eerste-, tweede- en derdejaars). En ook van mij gaan er dus 2 foto's tussenhangen. Ik zal ze eens inscannen. Eén ervan heb ik jaren geleden al eens gemaakt. De andere was mijn allereerste foto die ik gemaakt heb sinds ik de cursus volgde. Dus dat was wel leuk.



En dan ten derde: ik begin steeds meer in the open te komen over mezelf. Enkele collega's weten het (die al twijfelden maar er niet over durfden te beginnen) en vooral voor mijn ouders is er momenteel een enorm grote opluchting gaande. Moeder heeft het aan een collega verteld die ook een homozoon heeft. Ze vroeg daarvoor eerst soort van toestemming aan mij. Natuurlijk mag ze dat vertellen. Ja maar ik moet het zelf doen als ik er klaar voor ben. Ja ik en er op zich ook wel klaar voor, dat bleek al toen ik het een paar van mijn collega's vertelde. Maar die collega's van mijn ouders zie of spreek ik nooit, dus hoe kan ik het vertellen? Binnen no time wisten haar collega's het dus en het was echt een opluchting.
Vader heeft gisteren zijn zussen (mijn tantes) via telefoon ook ingelicht. Hij wou het zelf ook aan zijn zussen vertellen. En nu is het dus één grote ontlading en opluchting. Zij hoeven ook niets meer in te houden. Enigszins was dit ook wel mijn doel dit jaar, na een nogal depressieve start op 1 januari. ('s avonds toen ik weer thuis was that is, want mijn nieuwjaarsviering van 31 december naar 1 januari was erg leuk!)


Dus.... that's about it. En nu heb ik me ineens ook nog eens voorgenomen om hier nog eens te komen posten. Misschien dat ik het nu weer een tijdje volhou!

Ik heb deze post even niet nagelezen, dus alvast excuses voor typfouten...

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het post weer! Moet niet gekker worden!

11:19 p.m.  
Blogger Damon said...

Het leest hier nog! Het is zojuist gekker geworden!

1:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nog gekkerderder, ik heb je blog terug gevonden. Via Tommaden. En ik krijg er meteen enkele scoops bovenop! PSMG! :O

2:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home