maandag, juli 30, 2007

Fotocursus .

Ik heb een punt gezet achter mijn fotolessen. Waarom? Ik leerde naar mijn mening weinig bij. Mijn medestudenten waren diezelfde mening toegedaan... over zichzelf dan, niet dat ze vonden dat ik niks bijleerde...
Bovendien zouden we vanaf volgend "schooljaar" met de twee groepen samen zitten. Dat betekent dat de groep zal verdubbelen. En we hadden met ons kleine groepje al te weinig materiaal in de donkere kamer.

Daarbij komt nog dat de lessen niet meer op maandag- en dinsdagavond zijn, maar op donderdagavond... en zaterdagochtend! En alsof dat nog niet genoeg was om af te haken, werd ook besloten om het inschrijvingsgeld te verdubbelen!

Bye bye!

Toch heb ik wel een paar leuke dingen gedaan en geleerd. Vooral op maandagavond dan.
Een voorbeeld? Foto's retoucheren met Photoshop. Zoals deze oude foto van mijn teerbeminde vader.


Verder heeft één van mijn foto's op de schooltentoonstelling gehangen en twee andere op een expositie (wat klinkt dat duur) in een atelier en alles. Wel leuk!
Dit waren overigens die bewuste foto's. De eerste foto was voor het thema 'grafisch' de andere twee voor 'licht'.




En dan wil ik als laatste één van mijn examenfoto's laten zien voor het kleur-tegen-kleur contrast.



Ik zal bovendien nog eens een poging doen om meer te posten! :)