donderdag, juni 15, 2006

Robbie Williams concert


Yep, ik ben dus geweest! Om half twee vertrokken we al naar Brussel, want er zouden vast en zeker ellenlange rijen mensen aan de ingangen staan. Maar niet heus eigenlijk...
Ok het was wel druk, maar het was niet aanschuiven. Alles ging in één moeite door. En we hadden nog een ietwat redelijke plaats om te staan. Staan ja. Vijf uur lang.
Het was heet. De zon brandde op mijn reeds verbrande voorhoofd... en op de tig gespierde onblote bovenlijven. Dat alleen was al een feest.

Het voorprogramma werd verzorgd door Orson (wie? inderdaad...) en Basement Jaxx. Orson was mwah, Basement Jaxx was leuk! Tot mijn eigen verbazing kende ik bijna elk nummer dat ze speelden.
Bekijk hier een kort filmpje van Basement Jaxx

En toen was het eindelijk zover. Robbie ging beginnen!
Aanschouw hier de opening van het concert
Wát een spektakel! Explosies, vuurwerk en geluid all over the place. En toen Robbie zelf. And the crowd went wild!

Robbie was top! Ik heb ook goed gelachen om wat hij vertelde. Wat ik me nog herinner van hetgeen hij allemaal vertelde:
It's fucking hot! If you disrobe, I will too!
I'm sorry I took you away from the World Cup. When does Belgium play... Oops! Sorry!
Take That will do a reunion tour, without me. They did ask me and I was very excited and immediately said yes! But when I looked on my calendar, I remembered I already had my own successful tour which sold 25 million tickets!

Zijn beste vriend Jonathan Wilkes (bekend van de show in Royal Albert Hall) was er ook! Hij deed er zijn allereerste optreden ooit in Europa. (Voor die Engelsmannen is Groot-Brittanië geen Europa natuurlijk) En hij was goed!

Robbie had zelf ook a great night gehad. Hij deed een bisnummer (part of the show natuurlijk) en vervolgens wandelden een groot deel van zijn bandleden het podium af, maar hij riep ze terug. We're gonna do another song! Kort overleg en hup Kids werd ingezet! Jammer dat tegenwoordig zoveel nep is in showbusiness. Ik zou namelijk heel graag willen geloven dat hij het echt deed omdat hij het zelf zo leuk vond die avond, maar omdat alles in dat wereldje gefaked wordt, vrees ik dat heel dat "Kom terug, bandleden, want we gaan er nog eentje doen omdat het zo leuk is vanavond." allemaal part of the show was.

Maar who cares, ik heb Robbie gezien! (L)
Vanop een afstand...

Hier nog overige filmpjes:
Advertising Space
Angels
Feel
Kids
En hier zie je de foto's

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik ben zooo jaloers!! Ik kon niet gaan door examens...:(

6:18 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey,

Ik ben ook naar het concert van Robbie gegaan maar wel de 14de! Het concert was SUPER ondanks de regen! We mochte wel niet klagen!!! 2 keer heeft het geregend voor Robbie en toen Robbie moest beginnen ook nog is!! Maar niemand die dat erg vond!! Robbie zelf begon te zingen: ''I'm singeing in the rain,...'' En als heel het boudewijnstadion dan meezingt, kreeg je welzo'n samenhorigheidsgevoel!! Enover de examens, ook ik zat midden in de examens maar dat hield mij niet tegen om DE entertainer Robbie Williams te misse!!!! Volgend jaar als hij weer komt ZEKER terug!!!

NATHALIE

5:08 p.m.  

Een reactie posten

<< Home