zaterdag, april 29, 2006

Wie is jouw Temptation?

Oké, ik kom dus geweldig goed overeen met een collega van me. Om een of andere reden wou ik het haar gewoon vertellen. Maar hoe? Het blijft iets dat je niet zomaar op tafel gooit. "Hey, ik val op jongens." En al zeker niet op het werk waar zo'n... *telt* 13 mensen het ook kunnen horen omdat die in dezelfde ruimte zitten. Niet dat die het niet mogen weten, maar ach, het zou ze toch maar van het werk afhouden als ik het zo plots zou vermelden.
Nee, dan via mail. We mailden sowieso al wat vaker om dingen te vertellen die de rest niet zo noodzakelijk moest weten. Beiden kijken we Temptation Island (hoewel ik al een aantal afleveringen had gemist) en dus zag ik plots mijn kans schoon! Ik mailde ze met de vraag wie haar Temptation zou zijn van de vrijgezellen in het programma, wetende dat ik de vraag teruggeworpen zou krijgen. En jawel, samen met het antwoord (Tim), kreeg ook ik de vraag. Mijn antwoord? Edwin natuurlijk!
En zo sprong ik mailgewijs uit de kast.

Oh en een dag later biechtte ik ook het Hiwinaverhaal op. Hoe leuk om dat te vertellen tegen iemand die hem kent!


Meer Edwin kan je trouwens hier vinden: De Draaibar
Blijkbaar kan je'm live aan het werk zien in de Draaibar. Hmm... is Groningen ver rijden? :)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Post dan ook een foto van die vrouwelijke collega ipv van die engelijke kerel ;)

Maar hoe dan ook, subtiel opgelost hoor :D

6:29 p.m.  

Een reactie posten

<< Home