zaterdag, januari 07, 2006

Fotolog 7 januari 2006

Vandaag werd nogmaals een fotolog georaniseerd. Elk uur van de dag een foto maken totdat je er 10 hebt en dan ook nog eens twee verplichte foto's. Dat waren deze keer: een kerkhof en een speeltuin.
De vorige fotolog van 8 oktober kan je HIER nog zien.


9:42 uur
Ik werd wakker, maakte deze foto en draaide me nog eens om.


10:42 uur
Inmiddels wakker, gedouchet en aangekleed en ik zie dat moeder Kerst laat verdwijnen.


11:42 uur
Verplichte foto op het kerkhof gaan maken (zijn er meer dan één geworden). En deze bordjes hingen buiten. Op dit uur mogen de honden hier lekker in de zon wachten.


12:42 uur
Kerst is nu helemaal weg, maar laat zijn sporen na. En toen waren de batterijen van het toestel leeg.


14:15 uur
Een half uur te laat. De batterijen waren dus leeg. Ik stopte ze in het opladertje en nam de opgeladen batterijen uit het doosje. Maar toen bleek dat een of ander lame ass lege batterijen in het doosje gestoken ipv ze gewoon op te laden!!! Geen batterijen meer dus! Einde fotologdag, begin pesthumeur.
Intussen hadden de vorige batterijen een klein uurtje in de accu gezeten. Eén twaalfde van de benodigde tijd. Uit wanhoop probeerde ik ze toch maar en het werkte! Mijn fotologdag kon verdergaan. Mijn pesthumeur bleef echter hangen, want ik voelde me sowieso al niet lekker (hoesten en grieperig gevoel).


14:42 uur
Ik heb me maar weer aangesloten op het oude tijdsschema. Hier was ik bezig een hele hoop papierwerk in te vullen om mijn tijdelijk contract te krijgen. (een tijdelijk contract van het bedrijf, dus niet meer op interimbasis, wat betekent dat ik enkele bedrijfsvoordelen zal krijgen en ook een euro meer per uur verdien)


15:42 uur
Even kijken hoe ver het staat met mijn download van de 8e aflevering van The Apprentice: Martha Stewart. Hier moest de download nog beginnen, maar ik schoof al hoger op in de wachtlijst.


16:42 uur
Filmpje maken voor Expeditie Fictie.


17:42 uur
Ik voel me nog steeds niet al te best en probeer wat te rusten, onderwijl tv kijkend.


19:00 uur
Intussen gegeten en even later weer op de bank. Als ik ontwaak, blijkt mijn vader oorlog te voeren op de PS2.







En hierbij nog de verplichte foto's: