zaterdag, oktober 08, 2005

Fotolog 8 oktober 2005

Op een forum waar ik vertoef, werden eerder eens zogenaamde fotologs georganiseerd. Helaas beschikte ik toen nog niet over een digitaal fototoestel. Nu wel, dus organiseerde ik er zelf eentje op weer een ander forum.
Het principe is dat je elk uur een foto maakt. Zo krijg je een soort overzicht van wat je die dag meegemaakt hebt. Er zijn ook 2 verplichte foto's. Schaamteloos nam ik dezelfde over van dat ene forum, namelijk: het meest natuurlijke plaatsje en het meest industriële plaatsje in je omgeving.

Hier zijn mijn foto's:

9:25 uur
Goeiemorgen... nu al bijgeslapen! Ik heb dan ook bijna 3 uur langer kunnen slapen dan door de week en heb zin in vandaag, dus sta ik maar op! Volgende echter wel zonder flits proberen!


10:25 uur
Ontbijt bij de computer, zodat ik kan eten én de laatste nieuwe aflevering van Survivor 11 kan kijken! Ik heb wel eten!


11:25 uur
Bloemstukken helpen klaarzetten in God's huis. Bizar... slechts een kwartier geleden vond er een begrafenismis plaats. De opstelling waar de lijkkist op stond en andere dingen werden nog opgeruimd toen moeder en ik de kerk betraden om de sombere sfeer om te laten slaan in een vrolijke, want enkele uren later zou er een huwelijk in dezelfde ruimte plaatsvinden. Beetje apart...


12:25 uur
Eten! Pasta!


13:25 uur
Op tijd voor de huwelijksmis. Een bus arriveerde. De spiegels waren ook versierd met moeder's bloemstukjes. De familie stapte uit en op het laatst ook de bruid en bruidegom. Zeer snel allemaal, want sommige mensen merkten hen niet eens op! Misschien hadden ze ook een traditionele witte bruid verwacht, maar dan kenden ze de bruid van vandaag nog niet! Een rode jurk met dikke gebreide rode sjaal had ze aan!


14:45 uur
Beetje van het uurschema af moeten wijken. Het fototoestel maakt te veel geluid om in een galmende kerk tijdens een mis te gebruiken. Dan maar de leegloop uit het Huis Gods. Achteraan ziet u jongens met een witte gesp over hun rug. Die droegen trommels.


15:25 uur
Terug op het vertrouwde tijdstip. Hier ben ik met Scotty onderweg naar het meest natuurlijk plaatje in mijn omgeving. Al een kwartier aan de wandel hier. Nog even en we zijn er!


16:25 uur
Terug van de wandeling en het meest natuurlijke plaatje. Nu per wagen op weg naar het meest industriële plaatje in mijn omgeving.


17:25 uur
Eten bestellen! Het oude vertrouwde voor mij: een schotel kipfilet hawai met cocktailsaus! Tien minuten later kon het ophalen.


18:25 uur
Ouders zijn inmiddels naar het feest vertrokken en laten mij achter met de afwas! Gelukkig was het niet al te veel. Dit is mijn tiende en dus laatste foto. Voor de rest heb ik vanavond nog twee films op het programma staan (Mean Creek en The Notebook)

De verplichte foto's...
Meest natuurlijk plaatsje:


Meest industriële plaatsje: