vrijdag, oktober 07, 2005

En toen...

Het was rustig vandaag op het werk. We waren zelfs bijgewerkt! Alle "jobs" waren nagekeken en er kwamen maar geen nieuwe meer binnen. Meer dan de helft van de afdeling had een halve dag vrij genomen.

Er was nog wel wat klasseerwerk in de bureauruimte waar die niet onknapste jongen zit. Of zou moeten zitten, maar ook hij was er in de namiddag niet meer.

Na een tijdje klasseren, vroeg ik terloops aan K. hoe "die mevrouw die hier zit" heette. Vervolgens vroeg ik ook slinks de naam van "die ene jongen die daar zit". Dit onder het mom dat ik dan nu bijna iedereen bij naam kende daar en ik dus wist over wie het ging als mij een naam verteld wordt. Maar daardoor weet ik dus ook hoe 'hij' heet. Da's toch al iets.

Volgende keer eens vragen wie ie leuker vindt: Tom Cruise of Katie Holmes.