vrijdag, augustus 19, 2005

Which Backstreet Boy's gay?

Ok, ik dacht altijd dat het meer om te lachen was als er weer gezegd werd dat er in een boysband altijd minstens één iemand gay is. En toen las ik dit op de Showbizzsite:
Mark van Westlife: ja, ik ben gay en mijn vriend is zanger bij een boysband!
Westlife zanger Mark Feehily heeft donderdagavond aangekondigd dat hij belangrijk nieuws had. Hij heeft het lang verborgen, maar nu mag iedereen weten dat hij eigenlijk homo is. "Ik wil dat mensen eindelijk de waarheid kennen. Ik ben gay en ik ben daar trots op. Ik maak dit nu bekend, maar ik wil zeker geen uithangbord voor de homogemeenschap ofzo worden. Ik heb nooit getracht mijn ware identiteit te verbergen, maar ik ben erg op m'n privacy gesteld en ik voelde nooit de behoefte om hierover iets te zeggen". Mark maakte nu ook bekend dat hij een vriend heeft, zanger Kevin McDaid van de boysband V. Een nieuw album van Westlife komt er in oktober aan.


Meteen dacht ik terug aan dat FLASH filmpje Which Backstreet Boy's gay en begon ik me af te vragen wie er in elke boyband "niet in het rijtje paste".
Bij de Backstreet Boys is dat ongetwijfeld Nick Carter.

Honestly, kan er iemand nóg gayer uitzien?


En wie was het destijds bij Five? Wishful-thinking-gewijs is daar keuze genoeg.
Bij Hanson zal het dat ene meisje wel zijn. En wie wordt bij de Kelly Family uit het testament geschrapt?

Anyway, nu is het voor mij is dus écht officieel: in elke boyband zit er minstens ééntje.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

In dit geval is de knapste van westlife gay (hoewel, die blonten met zijn goofy face mocht er ook wel wezen). Bij Boyzone was het dan weer de lelijkste die gay was, en bij de Backstreet Boys diegene die er het gayst uitzag, indeed.

Maar wie was het bij Take That?
Wie?!?

4:07 p.m.  
Blogger Damon said...

Robbie Williams natuurlijk!

11:55 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

bij bilzone uuhh boyzone de lelijkste,, niet echt hoor,, en bij thake that was het mark owen .. onze full throttle gay

12:03 p.m.  

Een reactie posten

<< Home