donderdag, juli 14, 2005

Bron van herkomst

Niet te geloven hoe sommige mensen hier vaak terechtkomen. Meestal via een schunnige zoekterm op google of altavista. Reeds 36 maal werd mijn blog bezocht door mensen die op zoek waren naar Wendy van Wanten van de Pin-Up Club.
Maar ik ben ook achter een paar fantasie'tjes gekomen. Zo zocht iemand naar 'hete kassameisje' en 'hete verhalen modderbad'. Zo hoog-erotisch was mijn modderbad avontuur helaas niet. En dat kassameisje was nog maar 16 ofzo, shame on you!

Intussen krijg ik wel spijt van mijn vorige blog post. Voornamelijk om het woord butt-sniffing... Hoeveel verdwaalde xxx-internetters ga ik nu over de vloer krijgen?!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hahaha!
Wat heb je toch een stoute log zo te zien ;)

10:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home