maandag, juli 25, 2005

100

Over een grote week bestaat mijn blogje een jaar. En na een heel jaar is dit nog maar mijn 100e post. Wat ben ik toch een luie blogger eindelijk.

Maar ik weet nog goed hoe het allemaal ooit begon. Met een post waarin ik allerlei andere blogs vermeldde, met link erheen. Dat kwam vooral omdat ik niet wist hoe ik links in dat menu hier links moest zetten. En dat weet ik nog steeds niet, al moet ik bekennen dat ik er geen moeite toe gedaan heb het uit te zoeken.

Mijn derde post was een test om een foto te posten. Ik postte een hint naar de oorsprong van mijn nickname. Er is blijkbaar iets gebeurd met de URL daarvan, want nu staat er een boterham met 2 worstjes en mosterd...

Na kamelenraces, straatverbouwingen, speurtochten, Ardennen-weekends, superinfecties, vergiftigde spekblokjes, familiesoaps, fandagen, moordmysteries, een hoop gezever en wilde avonturen in Turkije is dit dan eindelijk mijn honderdste post en begint er een nieuw jaar. God weet wat maak ik nu mee. En zal ik meer of minder posts maken in het komende jaar? Stay tuned and find out!