maandag, juli 25, 2005

The Room

Via een gele deur kom je een blauwe ruimte binnen. Robbie Williams hangt aan een haak aan één van de muren en kijkt je aan. Daarnaast hangt Colin Farrell aan een touw. Boven hen zit Wim Soutaer casual met ontbloot bovenlijf een auto te besturen, zijn tattoo off-showend.

Langzaam stap je naar voren, richting het raam om je daad te verrichten. Links van je staart Orlando Bloom je aan, met een papegaai op zijn schouder. Achter je voel je de priemende blik van Robbie Williams die in een andere pose aan twee haken hangt boven een bed met daarin een blauw/gele en een geel/blauwe vis, twee beren en Bart Simpson. Verder zie je drie gele ronde tapijtjes, een opgeblaasde wereldbol, Ernie (van Bert en Ernie, maar zonder Bert), een rek vol pluche beesten, een bodyboard met dolfijn op, een hoop rommel en 4 flessen met elk een andere kleur vloeistof erin.

Zo moet het gevoeld hebben voor de man die het vliegenraam kwam plaatsen op mijn slaapkamer. Ik schaamde me lichtjes. Here I am, 24 jaar oud en mijn kamer ziet er uit als van een tienermeisje. Hoog tijd om er eens wat verandering in te brengen!

Hoewel, de vliegenraam hangt er nu toch en ik verwacht voor enkele jaren niemand meer in mijn slaapkamer.




OK, bijna niemand.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

4:21 a.m.  

Een reactie posten

<< Home