donderdag, augustus 18, 2005

Wie heb ik aan de lijn, hallo, hallo?

Gisteren sprak ik plots onverwachts met Emrah, die je je misschien nog wel herinnert van mijn Turkije-avonturen. Dezelfde vriendin (mijn reispartner) zit er nu weer, belde me op en gaf daarna Emrah even door.

*schrik* Wat moest ik zeggen? Hello how are you? I'm fine, thanks. Vervolgens een paar van de Turkse zinnetjes die we geleerd hadden en uiteindelijk vertelde ik hem 'I miss you.' Hij beantwoordde het met een 'I miss you too.'

Een tijdje later moest ik gaan zitten, want mijn benen waren slap geworden. Bovendien trilden mijn handen ook nog eens lichtjes. Mijn god, wat is dit erg. Ik heb nog nooit trillingsverschijnselen of slappen benen voor iemand gehad.

... zeker niet voor iemand waarvan ik dacht dat ik over hem was. :/