vrijdag, september 23, 2005

Dr Phil

Af en toe zap ik 's avonds voor het slapen nog even vanuit mijn bed door alle tv zenders (dat gaat trouwens veel sneller nu Telenet er 5 ofzo weggegooid heeft voor de average kabelkijker).
En zo beland ik soms op VijfTV bij Dr Phil, die alle wijsheid ter wereld in pacht heeft. Zo gelooft hij zelf toch graag. Je ziet er telkens een paar Amerikanen met hun gekke zelf-gecreƫerde drama's om toch maar op televisie te kunnen komen.

Zo had Phil gisteren een blonde vrouw te gast. Op zich niet zo opmerkelijk, aangezien alle Amerikaanse vrouwen blond zijn, behalve als ze Shaneequa heten. En ach wee, ze had toch een probleem zeker?! Ze was hals over kop verliefd geworden op haar beste vriend! Ze stond op het punt man en kinderen te verlaten om zich op een relatie met hem te storten. Klein probleem: de beste vriend was helemaal homo. "Ach welnee," zei de vrouw "dat kan ik wel veranderen." En toen schreven ze maar naar Dr Phil.

De almachtig wijze man gaf toe dat hij het eerst onzin vond en hen niet wou uitnodigen voor zijn show. Maar toen dacht hij aan de kinderen. Hij verklaarde:"Je kinderen zijn nog te jong. Ze kunnen zichzelf niet verweren of kunnen hun mening niet geven wat ze vinden van de situatie." Phil vertelde dat haar kinderen totaal niet blij zouden zijn met de plannen van haar moeder om alles in de steek te laten en zich te storten op een relatie met haar beste vriend die nota bene ook nog eens gay is. "Hmm, ja, je hebt eigenlijk wel gelijk." zag je de vrouw knikken. En daarmee had wijze Phil het weer opgelost.

Wat een crap. De volgende keer komt er zeker iemand die zelfmoord wil plegen. "Ach doe maar niet, het leven is zo mooi." zal Dr Phil dan zeggen. "Hmm, daar zeg je me wat, Dr Phil! Ik blijf leven!"

Wat een geweldige wonderdokter!!!

2 Comments:

Blogger Damon said...

Wow, geloofwaardige reclame! Net echt...lol

3:46 p.m.  
Blogger Angel said...

Ik erger me vooral aan Phil's eeuwige reclame makerij voor z'n eigen boeken. Wat voor probleem je ook hebt, hij heeft er wel een of ander handig 12 stappen boek over geschreven. En die zoon van hem, die is nog erger.

4:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home