vrijdag, september 17, 2004

Mijn bevindingen van vandaag.

  • Hoestsiroop is en blijft lekker
  • Ik moet eens naar een chiropractor
  • Ik moet dringend een job zoeken en vinden
  • Ik ben socialer dan ik denk (aangezien ik altijd smalltalk heb met kassamevrouwen in winkels)
  • Spaghettisaus op moeder's wijze (die ik nu ook kan maken) is en blijft lekker
  • Steken in mijn borst die ik tot in mijn rug voel, zijn niet leuk
  • Hormonen lijken me parten te spelen (straatwerker voor mijn deur, creditkaartmeneer van een eerdere post, Maarten van Idool 2004 en John K en Brady van Survivor 9)
  • eBay is en blijft verslavend

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Kun jij me niet helpen met m'n Paypal? :(

Thomas

2:26 p.m.  
Blogger Damon said...

Jawel, ik heb het zelfs al twee keer gezegd op jim :(

Enkel Nederlanders kunnen Paypal met een overschrijving gebruiken. Belgen hebben een creditcard nodig. Overschrijving werkt (nog) niet voor Belgiƫ.

4:03 p.m.  

Een reactie posten

<< Home