dinsdag, september 07, 2004

ieBeej

Dankzij een post van lilith op haar (en youti's) Tales from the Crib ben ik eens gaan neuzen op eBay.

En nu ben ik verslaafd!
Mijn allereerste gekochte item is gisteren aangekomen! Een paar posts onder deze post had ik het nog over het Atmosfear spel. Wel, ik wist dat er een vierde deel bestond, maar dat was like nergens meer te vinden. Maar wél op eBay! En met 11 euro (5 keer goedkoper dan toen het nog in de winkels lag) werd ik de hoogste bieder!
Ik heb het nog met niemand gespeeld, maar gewoon het feit dat ik het heb, vind ik al geweldig, om een of andere duistere reden. Helemaal geweldig zou het zijn als ik deel 5 nog ergens zou kunnen bemachtigen! Maar daar zijn er maar heel weinig van gemaakt en ik zal het wel nooit vinden. Te zeldzaam.

Momenteel ben ik echter voor alles overboden, of zijn er dingen die ik wil, maar niet kan krijgen. Verdomde mensen die meer dan 50 euro over hebben voor een DVD box van het eerste seizoen Six Feet Under. Stomme Duitsers die niks naar het buitenland willen sturen. En damn it ik heb geen creditcard

De eBay verslaving gaat zo ver dat ik echter wél overweeg om een creditcard te gaan halen. Misschien morgen wel!

En ondertussen wacht ik ook nog stilletjes een ander object in de gaten. Het loopt over 2 dagen af en er heeft nog niemand op geboden! Ik ga tot het laatst wachten en dan een bod maken. Zo kan niemand mij overbieden!!

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ebay is verslavend, ik koop er allemaal nutteloze dingen mee :(

8:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Whoeps, naam vergeten; Thomas/carree dus

8:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Good design!
[url=http://keqajsyc.com/snbd/jxlz.html]My homepage[/url] | [url=http://acqvrjnf.com/mqql/wnbq.html]Cool site[/url]

10:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Thank you!
My homepage | Please visit

10:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Thank you!
http://keqajsyc.com/snbd/jxlz.html | http://xouzphwr.com/kvda/zcam.html

10:57 p.m.  

Een reactie posten

<< Home