zaterdag, oktober 30, 2004

In de videotheek

Deze namiddag reed ik naar de lokale videotheek (één van de lokale videotheken) om Monsters Inc. terug te brengen en meteen een nieuwe film voor vanavond te kiezen. Ik zag niemand in de zaak, behalve dan het meisje dat er werkt.

Plots verscheen uit het niets een mannenstem achter me die een film had uitgekozen en hem wou afrekenen. Het meisje scande de barcode van de film en zag op het computerscherm dat de man die videoband al eens gehuurd heeft. Daarom zei ze:"Je hebt deze film al wel eens gezien, maakt dat uit of wil je hem alsnog meenemen?" De man besloot om dan toch maar een andere film uit te kiezen. Al die tijd was ik ook bezig met het kiezen van een geschikte DVD. Mijn keuze viel uiteindelijk op Shrek 2. Ik draaide me om en kon wederom geen man ontwaren in de ruimte. Stilaan kwam ik echter tot het besef... en geluiden en gerommel van videobandhoezen bevestigden mijn vermoeden: de man stond "achter het gordijntje" een film uit te kiezen. Hopelijk moet ik er geen tekeningetje van maken wat "achter het gordijntje" betekent.

How awkward... zowel voor de man als voor het meisje dat hem moest vertellen dat hij zich al eens vermaakt had met die film die hij eerst meebracht. Of ligt het aan mezelf en mijn preutsheid dat ik dit gênant vind? Ik bloos al bij het woord 'tepel' en giechel als het woord 'ejaculatie' in de mond genomen wordt.

Na de plaatsvervangende schaamte voor beide betrokkenen, zag ik er echter ook de humor van in. De man had waarschijnlijk de gezichten op de hoes van de film niet herkend... en dan nog, eigenlijk, waarom een andere film gaan uitzoeken? I mean, op hoeveel manieren kan de hoofdact dan in beeld gebracht worden? Of zocht hij een ander filmverhaal? Bestaan die überhaupt wel? Het is toch altijd een loodgieter die aanbelt bij een willekeurig huis van een blonde huisvrouw voorzien van een grote uitrusting en te veel make-up, waarna de man aankondigt dat hij haar leidingen komt nakijken?

Tenminste... dat heb ik toch van horen zeggen!

*bloos*

*giechel*

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

LOL
als videotheekhouder kom ik dat alle dagen tegen, groetjes aan het meisje

- Igor

1:07 a.m.  

Een reactie posten

<< Home