donderdag, november 04, 2004

Damon De Bouwer

Mijn opdracht voor vandaag luidt: "dals" (schijnbaar een of ander vakmansjargon voor zware stenen) die achter in de tuin liggen, in een kruiwagen laden en dan naar de aanhangwagen (die ik ondertussen aan de auto heb gekoppeld) brengen en inladen.

Als er één werkje is dat ik haat, is het wel dals wegkruien. Vooral als het er veel zijn. Ik ben gewoon niet gemaakt voor dat bouwvakkersgedoe. Voor volgende week zou er zo ook nog iets in het vooruitzicht gestaan hebben. Ouders hebben klinkers besteld (zoals bij het Rad van Fortuin, maar dan andere klinkers) en die zouden voor 11 november geleverd moeten worden. Dus ik verwachtte het volgende week ergens. Mijn ouders ook. En als het geleverd is, moet ik de stenen weer achterom kruien...

Maar nu hebben ze plots die klinkers vandaag al komen leveren! Waardoor alles samenvalt, ik 5 uur bezig zal zijn (ok ik overdrijf) en ik morgen geen armen meer heb. *zucht*

Tijd om mijn geruit overhemd aan te doen, mijn broek op half zeven te hangen, een rode bodywarmer aan te doen en er aan te beginnen, onderwijl regelmatig op de grond spekend en naar voorbijwandelende teven fluitend, hoewel dat enkel mijn hond zal zijn...