maandag, oktober 31, 2005

Horen, zien en zwijgen

Horen, zien en zwijgen op een zondagnacht rond 2:00 uur.

Horen
Een gesprek met mezelf als een van de sprekers:
"Wát een feest was het daar!" (op sarcastische toon)
"Ja, er zat wel zes man!"
"Nu kon mijn stripact niet doorgaan."
*shock*
"Stripact? Shit, we hebben dus alles gemist?!"
"Doe anders nu maar, of zo."
"Het is koud buiten, dan krimpt alles een beetje."
*niet onknappe stripper zet tassen neer*
*enkele verbaasde blikken worden uitgewisseld... hij gaat toch niet z'n act hier in de straat voor ons doen?*
*niet onknappe stripper blijkt enkel de tassen van hand te wisselen*
"Damon, kan jij hem niet even helpen?"
*Damon kijkt verschrikt en verbaasd*

Zwijgen
Dat had ik best kunnen doen na dat gesprek en de daarop volgende verwarring bij mezelve. Helaas zweeg ik niet en flapte ik het er uit...
"... oooh! Met die tassen bedoel je! Ik dacht even dat je dat ingekrimpte ding bedoelde... *bloos*"

Zien



En wat hoort en ziet u zoal op een zondagnacht waar u beter over zwijgt?

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ROFL!

12:13 a.m.  
Blogger Roberto Iza Valdés said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

7:35 a.m.  
Blogger Roberto Iza Valdés said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

5:53 p.m.  

Een reactie posten

<< Home