donderdag, oktober 13, 2005

Hiwina

Uit de comments:
Angel said...
Het maakt naar het werk gaan natuurlijk wel een stul leuker, zo'n "hij wiens naam..." Zullen we hem gewoon Hiwina noemen?


Goed idee!
Hiwina (het lijkt wel de naam van een Griekse godin... of een drag queen for that matter) was vandaag weer present!
[edit: 70 bezoekers vandaag! Stel je voor dat Hiwina dit straks leest :| ]
[...] Dit betekende dus dat ik hem moest aanspreken! *shock*
Gelukkig kon ik mezelf compleet sereen, kalm en professioneel houden, terwijl ik vanbinnen opgewonden giechelde als een fan van K3 die een handtekening aan Karen vraagt. Hij was helemaal vriendelijk en super behulpzaam.
En voor de rest kwam ik er nog zo'n tiental keer voorbij gewandeld vandaag.

Maar ik verbeeld het me vast allemaal. Erg kijken doet hij niet meer. Het was in het begin vast gewoon omdat ik "de nieuwe" was. Maar oh well, mede door Hiwina ga ik tenminste graag naar het werk. Dat is ook al iets. :)