woensdag, oktober 12, 2005

Niks

Ik heb helemaal niks te melden over "hij wiens naam ik nu weet maar die ik maar niet zal typen omdat ik paranoïde genoeg ben te denken dat heel mijn afdeling meeleest".

Helemaal niets.

Ik heb deze week eindelijk beschikking over een computer, wat betekent dat ik de nagekeken "jobs" kan afzetten en doorsturen en de kaft gaan afleveren. Dat betekent dus dat ik per dag zo'n 15 keer in het bureau naast ons kom. Het bewuste bureau waar "hij wiens naam..." zit! Vlak bij de deur! Dus ik moet er elke dag 15 keer voorbij! En iemand anders is afwezig en hij valt voor haar in! Dus moet ik godbetert iets aan hem afgeven en er mogelijk mee spreken!

... ware het niet dat hij net deze week ziek wordt.


Maar morgen is ie terug, zo zegt men!

2 Comments:

Blogger Angel said...

Het maakt naar het werk gaan natuurlijk wel een stul leuker, zo'n "hij wiens naam..." Zullen we hem gewoon Hiwina noemen?

9:24 a.m.  
Blogger Damon said...

Goed plan! En inderdaad is de werkvreugde er wel mee gegroeid. :)

6:50 p.m.  

Een reactie posten

<< Home