woensdag, oktober 19, 2005

Toeval?

Een voorbeeld uit het bovennatuurlijke toeval dat mijn leven vaak beheerst:
Ik hoor en zie op tv een (nieuwe?) single van Alanis Morissette, 'Crazy' genaamd. Verbaasd kijk ik toe hoe ze compleet van stijl (zowel qua klank als qua beeld) veranderd is.

Even later ga ik op Google op zoek naar een afbeelding van haar nieuwe stijl en typ dus in 'Crazy "Alanis Morissette"'. Mijn iTunes staat tegelijkertijd wat nummers te spelen uit de lange lijst van nummers. Hij staat ingesteld op shuffle, zodat ie zelf maar moet kiezen wat ie draait.

Anyway, op zoek naar Alanis' single 'Crazy' op google dus... Spontaan besluit iTunes om 'Crazy' van Britney Spears te spelen. Ok, redelijk schaamtevol dat dit in mijn lijst staat, ik geef het toe. Next song please! Ik klik op de twee naar rechts wijzende driehoekjes waarmee ik aangeef het volgende lied te willen horen. En wat hoor ik vervolgens in mijn hoofdtelefoon schallen?




'Crazy' van Aerosmith...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Troost je, die van Britney staat hier [b]ook[/b] op de pc ;)

8:34 p.m.  

Een reactie posten

<< Home