zaterdag, januari 08, 2005

Negentien

Negentien dagen postloosheid. Wederom. Maar wat is er in die negentien dagen gebeurd?

Een bondig overzichtig:

Leuk
- Kerst en Nieuwjaar!
- De Perfecte Moord met de perfecte elite!
- Een nieuw online spel gestart (waarover later meer)
- Daguitstap met hond naar zee

Minder Leuk
- Moeder die mij (onder andere) badzout cadeau geeft omdat ze denkt dat ik dat aangenaam vind, terwijl ik het eigenlijk haat, omdat het niet samengaat met badschuim.
- Menstruerende hond
- Manpower die me niet voor een job wil voorstellen bij een bedrijf, enkel en alleen wegens een gat in mijn cv (een jaar lang niet gewerkt)
- Tsunami

Vies
- Hond die eigen bebloede maandverband opeet
- Vader die de voorbije week telkens bloedneusaanvallen kreeg tijdens het avondeten
- 'pipi de chat' oftewel 'cat wee wee' (waarover later meer)

Vooruitzichten
- 14 januari: Wie is de Mol op Ned 2 met Bekende Nederlanders
- 11 maart: Peking Express 2 op VT4
- nog steeds wachten op mijn Six Feet Under DVD Box die ik gewonnen heb
- wachten op videoband Celebrity Mole: Yucatan
- wachten op positief nieuws van mijn Expeditie Robinson inschrijving
- wachten op positief nieuws van mijn sollicitaties voor interessante vacatures

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En je hebt ishku gekust lees ik net! Waarom ben ik altijd de laatste om dat soort dingen te weten? :(

lilith van de perfecte moord-elite

10:16 a.m.  
Blogger Damon said...

We willen het allemaal zo snel mogelijk vergeten, want het was awkward as hell!

1:11 p.m.  

Een reactie posten

<< Home