donderdag, januari 13, 2005

Ouch

Lilith van Tales from the Crib slingerde een stok naar mijn hoofd. Nu moet ik een boekje opendoen over mijn muziekstijl. Goed idee, lil, dan staat er hier tenminste nog eens iets!
And away we go:
1. Wat is de totale grootte aan muziekbestanden op je computer?
Minder dan 10 MB. Zo'n 2 maanden geleden een nieuwe computer gekocht en de muziekbestanden die op de vorige stonden staan nu op een cd'tje.

2. Wat is je laatst gekochte CD?
Hmm... volgens mij moet dat de soundtrack van The General's Daughter geweest zijn, besteld bij Proxis omdat ik er achtergekomen was dat op die cd het sjiekste stukje molmuziek ooit staat.

3. Wat is letterlijk het laatst geluisterde nummer voor je dit berichtje las?
Ik wist dat deze vraag ging komen en heb speciaal de radio opgezet, omdat het anders van gisteren geleden was en ik bij God niet meer zou weten welk liedje ik dan toevallig gehoord heb. Karen Meynen van radio Donna zegt dat het 'Flash Dance' was van... ik heb het niet gehoord. Het was ook niet bijster interessant.

4. Geef 4 nummers die je vaak beluisterd of die veel voor je betekenen.
Ik heb niet zo'n emotionele band met muziek en zal dus eens heel diep moeten nadenken om er überhaupt 4 te vinden. Veelal zullen het nog nummers worden met slechte herinneringen. Ik heb ook niet echt liedjes die ik vaak luister, maar volledige cd's, die dus vol liedjes staan.
Dit gaan de domste liedjes ooit zijn waar ik nu niets meer aanvind, maar hup:
Monifah - Touch It: In 1999 vond ik het een leuk nummer. Toen ging 'Man Bijt Hond' een weeklang het holebikamp volgen en filmen. Tijdens een zogenaamde bonte avond kwam er een jongen, geheel in drag en al, sletterig en overdreven op dit lied dansen en sindsdien kan ik het lied niet goed meer uitstaan.
Chemical Brothers - Star Guitar: Toen ik op stage naar Engeland vertrok, helemaal alleen voor de eerste keer 6 weken zonder ouders, kocht ik bij de Free Record Shop in Brussel zuid deze maxi-single. In de videoclip van dit nummer zit je zogezegd in een trein en zie je op de maat van de muziek alles voorbijflitsen. Wel, ik zat ook zo'n 3 uur op de trein en deed precies hetzelfde met die muziek in mijn oren. (geen 3 uur lang echter)
Sabrina - Boys: Hoe erg wordt deze post met wansmakelijke muziekstijl wel niet? Dit lied is één van mijn vroegste muziekherinneringen. Ik was 6 of 7, wist niet waar het lied over ging, maar zong en danste wel mee. Er bestaat nog een cassette vol prietpraat van mezelf en daar zing ik ook 'Boys, boys, boys!'. Volgens mij is het toen allemaal misgegaan. Hoewel... op tv had je toen de pin-up club (met Wendy Van Wanten!) en je hoort me "I cheer you up in the pin-up club" zingen!
Jantje Smit - Lieve Oma Het ettertje kwam met dit liedje op de markt toen mijn oma gestorven was. Hij zingt hoe zijn oma overleden is en dat hij toch zoveel van haar houdt. Een week later kwam ik te weten dat het fake was. Zijn oma leefde nog gewoon. Ik haat het ventje sindsdien. Ik zat echt te rouwen om mijn oma en Jantje Shit zat te faken om er geld uit te slaan!

5. Aan welke 3 (4 of 5 is te zot) mensen geef jij het stokje door en waarom?
Maar goed dat het geen 4 of 5 is, want sjeesh, zoveel ken ik er niet. Ik gooi het richting Angel, Kuschi en Nosens from Schoten! Geen idee of die mijn blog nog wel lezen though! :)

5 Comments:

Blogger Angel said...

Natuurlijk lees ik je Blog nog Robbie. :)

Ik zal direct aan de slag gaan met die vragen. (braaf he)

12:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ROFL @ boys boys boys
=)

Carree

1:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nice site!
[url=http://nqegczmc.com/cxvt/ghqe.html]My homepage[/url] | [url=http://ewifsunk.com/wagu/efsk.html]Cool site[/url]

3:55 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Well done!
My homepage | Please visit

3:55 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Well done!
http://nqegczmc.com/cxvt/ghqe.html | http://pqebalpw.com/odfl/burp.html

3:55 a.m.  

Een reactie posten

<< Home