zaterdag, januari 08, 2005

pipi de chat - cat wee wee

Vandaag kwam vader met een doos thuis waar op stond 'Wine Discovery'. Geen groot wonder, aangezien pa een wijnfreak is en heel veel interesse ging er van mij dan ook niet naartoe.

Totdat ik besefte wat er in de doos zat! Veertig kleine potjes met een specifieke geur erin! Op de bodem van elk potje staat (in het Frans en Engels) geschreven welke geur er in desbetreffend potje zit!

Echt een waar festijn om te ruiken en te raden wat je net hebt geroken! Zoete vruchten als aardbei, perzik, abrikoos en vele meer. Maar ook aparte geuren zoals daar zijn: leer, hooi, truffel en champignon.

Het ergste moest echter nog komen. Een potje bezit en verschrikkelijk onaangename geur waarvan ik hoop dat niemand hem ooit in zijn wijn zal herkennen! Echt ongelooflijk vies! Op de onderkant las ik waar ik net aan had geroken: pipi de chat - cat wee wee.


KATTENPIS!