zondag, november 13, 2005

Clickx - Site van het Jaar



Bij de comments in mijn Rasti Rostelli post reageerde ene Anonymous met een bericht dat m'n blog bij de 50 genomineerde sites was voor de verkiezing van de 'Site van het Jaar 2005' in de categorie 'Blogsites'.

Hoe kan dit toch gebeuren? Zo succesvol is deze blog nu ook weer niet. Er komen gemiddeld 45 bezoekers per week, waarvan velen nog verdwaalde zielen zijn die zoeken naar buikdanskledij, een foto van katie holmes en tom cruise of de jurk van Sarah van x-factor. (om nog maar te zwijgen van zij die hier terecht kwamen hopende op hete verhalen over verpleegsters of homo onmoetingen in een sauna)

En hoe is Clickx Magazine hier terecht gekomen? Zochten ze Wendy van Wanten van de pin-up club?

En wie heeft mij dan genomineerd? Niemand van mijn vrienden, want die waren volgens mij niet eens op de hoogte van zo'n verkiezing. Voor de rest schiet er eigenlijk niemand meer over die deze blog leest en mij vervolgens nomineert.

En waarom ben ik genomineerd? Vonden ze mijn avonturen in Turkije leuk, of ligt het aan de blauwe hemel op de achtergrond? Of vindt iemand mijn schrijfstijl leuk? :S Die kan nochtans niet tippen aan die van lilith of ishku.

Tales from the Crib van lilith is overigens ook genomineerd! En volgens mij ligt daar zo'n beetje de reden van de nominatie. Het zal een zware zoektocht geweest zijn om 50 blogs in Vlaanderen te vinden. Dus hebben ze misschien op TFTC gekeken en alle gelinkte blogs op die site ook maar meteen genomineerd.

Dat, of die Anonymous die het bericht gepost heeft, is een flauwe plezante en ik stel me voor niks een hoop vragen.

Anyway, nu dinsdag 15 november wordt de volledige lijst gepubliceerd in Clickx Magazine en ook op Site van het Jaar. Als dan inderdaad blijkt dat ik er bij sta, mag je altijd wel eens op mij stemmen, hoor! :) Klik daarvoor (dinsdag) op bovenstaande afbeelding.

Oh ja, ik ben ook uitgenodigd met mijn partner voor deze prestigeuze awards. Ik heb geen partner en eigenlijk ook niet veel zin. Straks win ik nog ofzo en moet ik dat podium op. :|

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

*meldt zich aan mee te gaan*

12:44 a.m.  
Blogger Bloekie said...

50 blogs vinden zal niet zo moeilijk geweest zijn, aangezien ik mijn blog ook genomineerd had en er niet bijzit. Achja, maakt ook niet zoveel uit :D.

(dirtyjos.be)

11:57 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

:o Je staat er echt tussen (y)
Heb al gestemd ook, mag ik mee dan? Toe? Toe?? Supertoe???

4:55 a.m.  

Een reactie posten

<< Home