zondag, januari 23, 2005

Hartenjagen

In een vlaag van verveling testte ik zojuist de 'Hartenjagen op het Internet' functie uit. Eén en al irritatie is dat. Spelers die 5 jaar wachten tot ze een kaart doorgeven. Spelers die plots opstappen als ze verliezen.

Maar dat wordt allemaal verdoezeld door het hilarische chatsysteem! Je kan er niet gewoon chatten, nee, je moet uit een lijst zinnetjes iets kiezen om te zeggen. Natuurlijk gebruik ik dan te pas en te onpas de domste opmerkingen. Zie hoe het boeiende gesprek net verliep (even bij vermelden dat Speler 2 lang op zich liet wachten omdat hij geen 3 kaarten doorgaf):
Speler 1> Hallo
Damon> Hallo
Speler 1> Succes
Speler 2> Hallo
Speler 3> Succes
Damon> Bedankt
Damon> Ik ben aan het nadenken...
Speler 1> Ja
Damon> Ja
Speler 2> Bedankt
Speler 1> U bent aan de beurt
Speler 1> Een doormars aan het halen?
Speler 1> Geef 3 kaarten door
Speler 2> Sorry, ik moet gaan
Speler 1 heeft het spel verlaten en is vervangen door een computerspeler.
Damon> O jee...
Speler 2> Tot ziens
Damon> Geef 3 kaarten door
Speler 2 heeft het spel verlaten en is vervangen door een computerspeler.
Damon> Pas op
Speler 3> Tot ziens
Speler 3 heeft het spel verlaten en is vervangen door een computerspeler.


... volgens mij heb ik ze afgeschrikt met mijn onkundig gechat. En dan heb ik nog niet eens 'Oeps!' 'AU!' of 'Kwestie van geluk' gezegd!